جوک وژم و وژت
.:: Your Adversing Here ::.
 

جوک

 

1-      زن بداخلاق بدقیافه ای از شوهرش می پرسه : نمار وحشتو چه موقع می خونن ؟ شوهرش می گه : هروقت جمال مبارک حضرت عالی دیده شود !

 

 

2-      مردی با دو فرزند از زن اولش با زنی با دو فرزند از شوهر اولش ، ازدواج کرد و صاحب دو فرزند مشترک شدن. یه روز زن به شوهرش زنگ زد و گفت : عزیزم زود خودتو به خونه برسون ، چون بچه های من با بچه های تو ، دارن بچه های ما رو می زنن !

 

 

3-      تو یه مسابقه کشتی بین گربه ها یه گربه ی ضعیف مردنی همه رو شکست می ده می ره مرحله فیینال و اونجا هم قهرمان می شه. خبرنگارا ازش می پرسن : رمز قهرمانی شما چه بود ؟ گربه ی لاغر می گه : بشوژه پدر اعتیاد ، من بَبرم!

 

 

4-      اولی : من خروس تنبلی دارم که سالی یه مرتبه آواز می خونه ! دومی : این که چیزی نیست خروس تو خیلی زرنگه ، من خروس تنبلی دارم که وقتی خروس همسایه آواز می خونه ، فقط سرشو به علامت تایید بالا و پایین میاره !

 

 

5-      اولی : عموی من دیروز مرحوم شد. دومی : دکتری که معالجش می کرد کی بود؟ دومی : کسی معالجش نکرد ، خودش مرد!

 

 

6-      اولی : علت مرگ برادر معتادت چه بود ؟ دومی : والا علت زندگی برادرم هم معلوم نبود تا چه برسه به علت مرگش !

 

7-      یه بار یه تیمسار می ره بازدید از ارتش ، یه کفاش می بینه می گه : پسر اینجا چکاره ای ؟ کفاش هول می شه می گه تیمسارم کفاش!

 

8-      مردی در بستر بیماری افتاده بود و زنش بالای سرش داشت نامه می نوشت. مرد گفت : زن داری چی می نویسی؟ زن می گه : دارم در مورد سلامتی تو به پدرم نامه می نویسم. بعد از چندی زن از شوهرش می پرسه : راستی کلمه ی قبر رو با "قاف" می نویسن یا با "غین"؟!!!

 

9-      مردی با یه زن زیبا ازدواج کردو وقتی نام زن را پرسی زن گفت : نام من حماره. مرد گفت : این نام را عوض کن چون حمار یعنی خر و اسم درستی نیست. زن نامشو عوض کرد و گذاشت قاطر ! مرد گفت : این دفعه نام تو از اول بهتر شده ولی هنوز از طویله خارج نشدی !


10-   معروف است که وقتی معلم لویی چهاردهم برای او شیمی تدریس می کرد چنین می گفت : اکسیژن و هیدروژن کمال افتخار را دارند که در حضور اعلیحضرت با یکدیگر ترکیب شده و تولید آب نمایند !



نظرات شما عزیزان:

قل مراد
ساعت17:56---29 مرداد 1393
خیلییییییی بی مزه بودن جک هات.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حجت لنگانی
  • تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:جوک باحال,

  • wezhem-wezhet

    حجت لنگانی

    wezhem-wezhet

    http://wezhem-wezhet.lxb.ir

    وژم و وژت

    جوک

    وژم و وژت

    سلام ممنون از این که به وبلاگ خودتون سر زدید امیدوارم خوشتون بیاد خودم و خودت

    وژم و وژت